Annelerimizden öğrendiklerimiz


1)- İyi Yapılmış Bir İşi Taktir Etmeyi Öğrendik

"Bana bakin, çıkın birbirinizi dışarıda gebertin, evi daha
yeni temizledim...!!!"
2)- DUALARIN GÜCÜNÜ öğrendik:
"Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu fark etmedi..."
3)- ZAMANA KARSI YARIŞMAYI öğrendik:
"O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini karşı sahilden
toplarsın.."
4)-MANTIKLI DÜŞÜNMEYİ öğrendik:
"BEN ÖYLE DİYORSAM ÖYLEDİR...!!!"
5)- İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMAYI öğrendik:
"Çıkmadan önce temiz bi Çamaşır giy.. yolda Allah korusun başına bişey
gelir
kirli külotla etrafa rezil olursun."
6)- HAYATIN TRAJİKOMİK YANLARINI öğrendik:
"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürücem... "
7)- HAYATIN ÇELİŞKİLERLE DOLU OLDUĞUNU öğrendik:
"KAPA ÇENENİ VE ÇORBANI İÇ ...!!"
- DAYANIKLI OLMAYI öğrendik:
" O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak YOK..!!!"
9)- HAVA RAPORU TAHMİNİ YAPMAYI öğrendik:
" Su dağınıklığa bak... yabancı biri görse odanın ortasından kasırga
geçmiş
sanır..."
10)- ABARTMAYI öğrendik:
"Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri yürüme diye..!!"
11)- DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ öğrendik:
"Babana cekicegine biraz bana çekseydin noolurdu ..."
12)- OLAĞANÜSTÜ DURUMLARA HAZIRLIKLI OLMAYI öğrendik:
"Dinleme bakalım anne sözü dinleme...!!! 'Kafana meteor düşcek kenara
çekil' diye bağırsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!"
13)- KISKANMAYI öğrendik:
" Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bi aileye sahip olmayan kaç
milyon çocuk var biliyor musun... ?!?!?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder