Özdemir Asaf

Kalmak Türküsü


Daha gidilecek yerlerimiz var


Şu sohbetini dinler gideriz


Coştukça şarkılar, türküler, sazlar


Rakı mı, şarap mı, içer gideriz


Geçse de umudun baharı yazı


Gözlerde kalıyor yaşanmış izi


Kimseler kınamaz burada bizi


Ne varsa hesabı öder gideriz


Söyleyecek sözü olan anlatsın


İsterse içine yalan da katsın


Yeter ki kendinden, bizden söz etsin


Yalanı doğruyu sezer gideriz


Neler gördük neler bu güne kadar


Daha gidilecek yerlerimiz var


Bizi buralarda unutamazlar


Kalacak bir türkü söyler gideriz


Sevgiye var olduk sevdik sevildik


Kavgalara girdik öldük dirildik


Bir anlam fırını icinde piştik


Anlamlı güzeli sever gideriz.

 
                                  Özdemir Asaf







Seni Saklayacağım


Seni saklayacağım inan


Yazdıklarımda, çizdiklerimde,


Şarkılarımda, sözlerimde.


Sen kalacaksın kimse bilmeyecek


Ve kimseler görmiyecek seni,


Yaşayacaksın gözlerimde.


Sen göreceksin, duyacaksın


Parıldayan bir sevi sıcaklığı,


Uyuyacak, uyanacaksın.


Bakacaksın, benzemiyor


Gelen günler geçenlere,


Dalacaksın.


Bir seviyi anlamak


Bir yaşam harcamaktır,


Harcayacaksın.


Seni yaşayacağım, anlatılmaz,


Yaşayacağım gözlerimde;


Gözlerimde saklayacağım.


Bir gün, tam anlatmaya...


Bakacaksın,


Gözlerimi kapayacağım...


Anlayacaksın.



                      Özdemir Asaf














Hoşçakal





siyah beyaz tuşlarında piyanomun


seni çalıyorum şimdi


çaldıkça çoğalıyorsun odada


sen arttıkça ben kayboluyorum


seni doğuruyorum geceye


adını koyuyorum aya bakarak


her şey sen oluyor her yer sen


ben ölüyorum


sesini duyuyorum rüyalarımda


gözlerimi kamaştırıyor ışığın


rüzgar sen gibi dokunuyor bana


ben doğuyorum


duymak istediklerimi söylemiyorsun hiç


dokunmuyorsun bana


sen gibi bir şimşek çakıyor


tam kalbime düşüyor yıldırımı


ben gidiyorum



                        Özdemir Asaf




http://www.siirdefteri.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder